Jump to content
Planeswalker.eu
Sign in to follow this  
IDDQD

Pomoč pri pravilih

Recommended Posts

Upam, da pišem v pravem delu foruma. S punco se nama je zgodila zanimiva situacija, ki nama ni točno jasno kako se razreši oziroma odigra. Igram red mono deck, ona white green in na boardu je sledeča situacija: Na mizi imam [c]Outpost Siege[/c] in [c]Goblin Bombardment[/c] in 16 tokenov in creaturerjev. Nasprotnica ima 13 mane in[c]Circle of Protection: Red[/c]. Kaj se zgodi, ko jaz žrtvujem vseh 16 creature/tokenov in ona želi čim več škode preprečiti s [c]Circle of Protection: Red[/c]? Se kot red source štejeta le[c]Outpost Siege[/c] ter [c]Goblin Bombardment[/c] in se prepreči vsa škoda, ki pride on njiju, ali mora za vsakega žrtvovanega oz. iz igre odhajajočega creaturja plačati 1 mano posebej, da prepreči po 1 damage?

*EDIT* [c]Outpost Siege[/c] sem seveda igral kot Dragons

Share this post


Link to post
Share on other sites
Načeloma bi mogla plačat za vsak 1 dmg ki ga lahko nardiš oz. v tvojem primeru bi mogla vsakič jasno določit kateri 1 dmg od katere karte preventa (al sage al bobardment). Recimo da ti sekaš vseh 16 tokenov lahko ona da zadevo na stack in za vsak token posebej plača 1 in določi od katere karte bo preventala alpa 2x1 za obe. Za 16 komadov preventat bi rabla 32 mane, tako da teoretično bi lahko preventala 13 dmg in 19 bi šlo skozi ker nima več mane.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Še slikovna podpora, ko že čakam med rundami... Zanimalo me je, kako uporaba CoP izgleda na mtgo.

[url=http://shrani.si/?2d/L6/1iRRbNAZ/cop-preventing.jpg][img]http://shrani.si/t/2d/L6/1iRRbNAZ/cop-preventing.jpg[/img][/url]
Na sliki je sicer en drug Bombardment, a zadeva je enaka. Source je posamičen triggered ability, plačati je treba za vsakega posebej, kot že napisano.

Ena "dobrih" stvari online stacka in neskončnega klikanja po njem je ta, da ti pride v kri in ga vidiš kot heads-up-display tudi v živo:)
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uff hvala vsem za odgovore. Se mi je dozdevalo, da tako deluje, vendar nama tekst ni bil najbolj jasen.
Zmagal! :)
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dolgem času se ponovno oglašam. Ponovno se malo zabavam z MTG-jem in imam par noobovskih vprašanj:

  1. Na boardu imam 1/1 tokene in Goblin Bombardment. Nasprotnik igra Virulent Plague. Ali ob vstopu v igro lahko reagiram in žrtvujem tokene ali efekt takoj stopi v efekt. Vem, da to ni možno, ko ima nasprotnik enkrat Virulent Plague na boardu.
  2. Facedown imam obrnjenega Ire Shaman-a. Z njim napadem in ko nasprotnik določi 1 branitelja, ga obrnem, da postane 3/2 in exilam top karto iz librarija. Gre sedaj napad v playerja in nasprotni creature ne more blokirati? In podvprašanje; Ali se za karto, ki je v exilu (recimo, da je land in ga to rundo še nisem igral) velja kot play to, da jo pač dam na board (plačam mana cost) in jo s tem rešim pred exilom?

Hvala že vnaprej za odgovore.

PS.: vidim, da [c]karta[/c] ne funkcionira več. Je kakšen novi tag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Na boardu imam 1/1 tokene in Goblin Bombardment. Nasprotnik igra Virulent Plague. Ali ob vstopu v igro lahko reagiram in žrtvujem tokene ali efekt takoj stopi v efekt. Vem, da to ni možno, ko ima nasprotnik enkrat Virulent Plague na boardu.

ko je enkrat v igri več ne moreš reagirat, lahko pa tokene žrtvuješ dokler je plague na stack-u.

 

 

 

Facedown imam obrnjenega Ire Shaman-a. Z njim napadem in ko nasprotnik določi 1 branitelja, ga obrnem, da postane 3/2 in exilam top karto iz librarija. Gre sedaj napad v playerja in nasprotni creature ne more blokirati? In podvprašanje; Ali se za karto, ki je v exilu (recimo, da je land in ga to rundo še nisem igral) velja kot play to, da jo pač dam na board (plačam mana cost) in jo s tem rešim pred exilom?

 

Ko enkrat z njim napadeš ostane tarča napada enaka razen če jo spremeni ability/spell.

Karto lahko igraš iz exila v kolikor plačaš vse potrebno, v primeru land-a ga lahko igraš, če še lahko igraš land-e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Crowbegotten mislim, da si narobe razumel drugo vprašanje.

IDDQD je vprašal če Ire Shaman ostane blokiran kljub temu, da ko ga obrne ima njegova Face Up stran Menace (This creature can't be blocked except by two or more creatures.).

Odgovor je: Ja, Ire Shaman ostane blokiran. Ko se je določalo kdo brani njegova face down stran ni pisala da ga ne gre blokirat razen če ga blokirata 2 ali več kričera ko pa se je obrnil pa je že bil blokiran.

Recimo primer iz življenja:
Ko se nalezeš nekega virusa se ne odlezeš tega istega virusa če se greš cepit po tem ko si se ga že nalezo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Živijo.

Da ne odpiram nove teme bi kar tukaj še jaz postavil kakšno vprašanje.

 

-Če nasprotnik odigra Confiscation Coup (ali Hijack), in mi zapleni creature na katerem imam counterje ali enchantment... Ali ostanejo gor in se upoštevajo ali ne?

Naletel sem na debato o tem, pa piše da naj bi echantment ostal gor, ampak naj se nebi upošteval. Za counterje pa nisem našel odovora.

 

...can't be countered by spells or abilities...

Če imam Exquisite Firecraft in imam usaj 2 instanta/sorcerya  v graveyardu, ali to pomeni da lahko naredim 4 dmg creature-ju čeprav ima Hexproof?

 

Lp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Če nasprotnik odigra Confiscation Coup (ali Hijack), in mi zapleni creature na katerem imam counterje ali enchantment... Ali ostanejo gor in se upoštevajo ali ne?

Naletel sem na debato o tem, pa piše da naj bi echantment ostal gor, ampak naj se nebi upošteval. Za counterje pa nisem našel odovora.

 

Vse ostane gor vključno z enchanti, counterji in equipmenti in vse se upošteva.
 

 

...can't be countered by spells or abilities...

Če imam Exquisite Firecraft in imam usaj 2 instanta/sorcerya  v graveyardu, ali to pomeni da lahko naredim 4 dmg creature-ju čeprav ima Hexproof?

 

ne, ker hexproof onemogoča targetanje, torej ne moreš izbrat creature-a z hexproof-om za target firecraft-a ne glede na to če imaš spell mastery ali ne(vkolikor creature z hexproof-om ni pod tvojo kontrolo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vse ostane gor vključno z enchanti, counterji in equipmenti in vse se upošteva.

 

Bi samo omenil, da ponavadi enchantmentov ne moreš več s tistega kričerja premakniti, equipment se pa še zmer smatra kot da je tvoj, pa ga lahko v naslednji svoji potezi preequipaš na nekega drugega kričerja pod tvojo kontrolo, če plačaš equip cost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Živijo..

mam še dve vprašanji..

 

-Castam Prey Upon in določim, da gre moj Ghirapur Osprey v fight z Aethergeode Miner -jem.
Nasprotnik uporabi "Pay 2e" in ga exila ter vrne nazaj v igro. Kaj se potem zgodi?
Ali je še zmeraj tarča? Razmišljam takole: Šel je dol z battlefielda, tako da moj Prey Upon nima več veljavne tarče, ko pa pride nazaj na battlefield,
je pa še zmeraj creature, ki je bil target.


-Še ta drugo glede uporabe Pacification Array:
Gre se namreč za naslednji primer:
Nasprotnik ima Call for Unity z enim counterjem, Greenwheel Liberator-ja z +2/+2 (torej je 5/4), gor je pa še Pacification Array.
Napade z Greenwheel Liberator, jaz declearam blockerje: Greenbelt Rampager in Aether Herder. Uporabi Pacification Array in mi enega tap-a.

Vprašanje je torej, če sm jaz že začel blokirat, ali mi ga lahko takrat tapa?
Če bi mi tapal, preden jaz dekleram blockerje, potem se lahko odločim da ne blokiram, ker ne želim brezveze žrtvovat creaturja. Je res?

 

Lp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Če si on bounca, se pač target sfizla in se fight ne zgodi. Torej tvoj kričer preživi, njegov tut, Pray pa gre v grob.

 

Ja, seveda ti ga lahko po blocku tappa, če hoče. Ampak mu ne pomaga nič, tvoj kričer bo še vedno delal damage, njegov prav tako :)

Pač na kratko. Sme ti ga tappat, ampak ti mu ne pomaga. Če bi hotel preprečiti block, bi ti mogel prej tappat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.) Ko permanent zapusti battlefield in se vrne nazaj, gre za popolnoma nov object. Vsi abilityi in ostale stvari, ki so se nanašale na permanent preden je ta zapustil battlefield, ne vedo nič o novem.
 
  • 400.7. An object that moves from one zone to another becomes a new object with no memory of, or relation to, its previous existence. There are eight exceptions to this rule:
  • 400.7a Effects from spells, activated abilities, and triggered abilities that change the characteristics of a permanent spell on the stack continue to apply to the permanent that spell becomes.
  • 400.7b Prevention effects that apply to damage from a permanent spell on the stack continue to apply to damage from the permanent that spell becomes.
  • 400.7c If an ability of a permanent requires information about choices made as that permanent was cast as a spell, including what mana was spent to cast that spell, it uses information about the spell that became that permanent as it resolved.
  • 400.7d Abilities that trigger when an object moves from one zone to another (for example, “When Rancor is put into a graveyard from the battlefield”) can find the new object that it became in the zone it moved to when the ability triggered, if that zone is a public zone.
  • 400.7e Abilities of Auras that trigger when the enchanted permanent leaves the battlefield can find the new object that Aura became in its owner’s graveyard if it was put into that graveyard at the same time the enchanted permanent left the battlefield. It can also find the new object that Aura became in its owner’s graveyard as a result of being put there as a state-based action for not being attached to a permanent. (See rule 704.5n.)
  • 400.7f If an effect grants a nonland card an ability that allows it to be cast, that ability will continue to apply to the new object that card became after it moved to the stack as a result of being cast this way.
  • 400.7g If an effect allows a nonland card to be cast, other parts of that effect can find the new object that card becomes after it moves to the stack as a result of being cast this way.
  • 400.7h If an effect causes an object to move to a public zone, other parts of that effect can find that object. If the cost of a spell or ability causes an object to move to a public zone, that spell or ability’s effects can find that object.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1) tko kot je kavselj rekel, ti ves, da je isti creature oz. ista karta, ker si brihten in pozoren, "igra" je pa mal bolj glupa, in ne steka, da gre za istega creatureja. To je cela fora njegovega blinkanja, da ni vec tarca zoprnij in da sprozi razne come into play hudobijice.

2) combat step je razdeljen na faze, tisti, ki sta zanimivi za tvoj primer, sta declare attackers in declare blockers. Ko on v declare attackers napove, s cim napada, ma se sanso tebi tappat in s tem onemogocit blokiranje; ko pa ti v declare blockers med bitji, ki so zmozna blokirat, izberes srecneze, ki se bodo mlatili zate, pa igre ne zanima vec, ce se bodo po tem tappal, untappal ali pa ce jim bos z alkoholcem narisal brke. Ostali bodo v boju.

(Btw, tut ce jim prej narises brke, to.ne vpliva na zmoznost blockanja, vpliva pa na zabavo. Risi brke in se zabavaj)
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam multiplayer commander vprašanje:

 

Kaj se zgodi z mojim kartam, ko jih nasprotnik vzame(recimo Gilded Drake) in potem izgubi igro. A gredo nazaj na mojo stran polja, graveyard, hand, exile?

 

Bil je primer zopet z Gilded Drakom, ki ukrade Elesh Norn. Potem lastnik vzame nazaj Elesh z Zealous Conscripts in ubije igralca, ki je nazdnje kontroliral Norn. Bega me Zealous Conscriptsov ability je samo do konca kroga. Ali Elesh ostane na polju pri orig. lastniku?scripts

Share this post


Link to post
Share on other sites

rule 800.4a 
When a player leaves the game, all objects (see rule 109) owned by that player leave the game and any effects which give that player control of any objects or players end. Then, if that player controlled any objects on the stack not represented by cards, those objects cease to exist. Then, if there are any objects still controlled by that player, those objects are exiled. This is not a state-based action. It happens as soon as the player leaves the game. If the player who left the game had priority at the time he or she left, priority passes to the next player in turn order who’s still in the game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lahko bolj po domače za oba primera prosim. Ta fancy lawyer talk ni za nas hillbillyje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Kaj se zgodi z mojim kartam, ko jih nasprotnik vzame(recimo Gilded Drake) in potem izgubi igro. A gredo nazaj na mojo stran polja, graveyard, hand, exile?

Ko igralec umre se ve karte, ki jih je on z efekti kot so Guilded Drake, Commandeer itd nehajo in karte se vrnejo prvotnim lastnikom

 

V primeru nejasnosti priporočam branje 

https://blogs.magicjudges.org/rulestips/2012/08/multiplayer-monday-what-happens-when-a-player-leaves-the-game/

 

lp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situacija je sledeča: Monastery Swiftspear napada in zaigra trumpet blast, ki omogoči živalci additonal bust + prowess trigger. Nasprotnik za tem zaigra Diminish na Swiftspeara. Postane Swiftspear 4/2 ali 1/1 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4/2. Diminish spremeni base power in thoughtness. Vsi buffi se še zmeraj upoštevajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×